februari 28

Efter maten i fredags åkte jag hem till jesper och sedan hämtade Matilda mig. Vi åkte till Natta och satt där ett tag och bara tog det lugnt. Pratade massa skit och spenderade massa massa tid framför spegeln. Sedan for vi på statoil för att ladda upp för myskväll i en lägenhet med dom flesta av mina favoritflickor. När klockan började springa iväg åt vi lite kvällsfika och sedan somnade jag på soffan. Någongång strax efter tre vaknade jag och då for jag hem med min pojke och fortsatte sova. På lördag gjorde vi näst intill ingenting och somnade tidigt som tusan.



Igår var det söndag och jag for till Joanna efter middagen och fixade Joel och Alex present. När den var färdig åkte vi till Nordis och åt massa gott födelsedagsfika. Sedan drog jag en ragg med Hanna och Marie och efter det var det dags att smyga ner under täcket.



Idag måste jag plugga för vi har prov imorgon på utsöndringsorganen, dra mig baklänges va kult.

ppuss å fräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0