it's friday, im inlove

Igår var jag och jesper hemma från skolan för vi var alldeles för sjuka för att ens kliva upp från sängen. Vi kollade tv i typ tusen år, åt pizza och godis. Det är ganska mysigt att vara sjuk ibland. Iallafall när man inte är sjuk ensam. Jag åkte hem vid fem tiden och halv sov lite till och drack te med mamma. Efter jag tittat halv åtta hos mig och klickat hem lite kläder från gina kom jebbo och vi spelade kort i sängen och somnade ett litet tag efter det.

Idag är det fredag och jag är ännu väldigt sjuklig men är i skolan ändå. Jag slutar kring tre och då ska jag hem och förhoppningsvis duscha bort stora delar av min förkyldning och efter det vet jag inte. Förmodligen ta det väldigt lugnt. Pappa skulle grilla och mamma skulle göra massa andra smaskiga saker så vi får väl se om vi ens orkar upp ur soffan sen, hehe.

Klockan ett ska vi på minnesstund på energigymnasiet, det kommer nog vara väldigt fint men bara tanken av att alla tvingas gå igenom allt det här gör att det sakta börjar bränna i ögonen.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0