allting har förändrats, men du finns kvar




Idag har jag slutat skolan klockan tolv. Då kom fröken spets och hämtade mig och jag åkte med henne och yennie på vetehatten. Vi satt där hur länge som helst och gick sen en sväng på stan och jag köpte ett par skor. Det behövdes för det ser ut som att jag har skotthål i stövlarna.



Efter en sväng på dom inte allt för många affärerna skjutsade dom hem mig men jag hann knappt sätta mig ner innan Matilda hämtade mig. Vi for på nyfiket och drack en kaffe, jag vet att det är fel att fika två gånger på en dag men det räknas inte om man inte fikar något. Joanna, Rebecca, Jessica och Elin kom också. Sedan körde Poromaa hem mig för jag skulle äta middag. Dirket när jag var mätt kom hon och rebbo och hämtade mig igen. Vi for till Simon larsson och kollade family guy och pratade en hel del strunt och smaskigheter. Sedan körde hon hem mig igen.

Det var min dag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0