lever för dagen, som en slända

Sitter i mitt andra hem, jebbo är i skolan och vixan är på vift. Resten av huset är tomt så det är väl hyfsat halvtråkigt. Väntar på att Ronja ska hämta mig så vi kan åka och klippa någon go-lunch. Börjar jobbet kvart i två, är så sjukt otaggad.
Har inte skrivit på aslänge, men helgen har varit näst intill brutal. Hamnade i dokkas efter att ha varit på några väldigt tveksamma hak med victoria och eveline. Och på lördag i pajala utan att jag egentligen ens han reagera. Men det har varit kult iallafall.
Igår kväll var vi och hälsade på jespers nya morbror, en liten jackrussel-valp vid namn Linus. Så sjukt jävla söt. Sedan åkte vi hem och gjorde näst intill ingenting. Nu ska jag borsta tänderna sen damma! PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0