3 maj 2011

Igår var det måndag och jag slutade skolan klockan fem. Gör det tre dagar i veckan, det suger ganska hårt. Mamma kom och hämtade mig och vi åkte hem och lagade mat till Jonna och Fredde. Jag hoppade i duschen och sedan kom Rebbo och hämtade mig för det var dags för födelsedagsfika hos Sarah. Några tårtbitar senare åkte jag hem och plockade undan i mitt rum. Kan inte ens förklara med ord hur det såg ut. Äckliga snusar överallt, damm precis överallt och så mycket smutstvätt att man inte ens kunde avgöra vilken färg jag hade på golvet. Efter det dök jag ner i en renbäddad säng och strax efter det kom jesper hem från jobbet och sedan snöade vi till en film.



Just nu sitter jag i skolan med min bästaste vän Sajo. Vi jobbar om någonting som jag inte har någon större koll på, det är sjukt tråkigt. Längtar tills vi får gå och hänga i fiket. Och tills vi slutar. Och tills ikväll, då ska vi göra nå kul. Skriver sen!

pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0