du får passa dig som satan, för jag glömmer aldrig bort vad du gjort


Idag är det torsdag och jag har haft en lång hyffsat okej dag. Kom till skolan strax efter åtta och insåg att jag inte hade någon lektion så jag la mig i soffan och sov i 45 minuter. I maten var det oxjärpar och efter att jag och matilda konstaterat att det inte är mänskligt att äta dom där kukliknande köttkorvarna åkte vi på md's och klepp skråbba.

När jag slutat (klockan fem -.-) solade jag med mamma och sen åkte vi till moster i kos. Var där en stund, skjutsade hem Mia och sen drog vi ett varv på stan. Mamma gillar inte att ragga. Hon bara låtsas för att jag ska tycka att hon är frän. Efter att jag hängt med vixis ett litet tag for jag hem.

Nu kommer jebbolajset från jobbet och vi ska sova.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0