fuck it

Idag är jag trött. Eller trött.. jag är brutalt fruktansvärt obeskrivligt jävla moster trött. Typ så trött att jag vilken sekund som helst kommer dunka pannan i bordet. Typ så trött att varje gång jag blinkar blir det lite jobbigare för varje gång att öppna dom igen.



Sitter iallafall i skolan, har varit här i sju timmar och tjugoen minuter idag. Och jag måste vara här i ungefär en och en halv timme till. Har matte om ett litet tag. Känns inte speciellt okej. Men klockan fem får jag gå hem iallafall, då kommer jebbolajset och hämtar mig och sen ska vi nog på thai. Ja e hungrig som en hest!

orkar inte skriva nå mer. troligt någon ens bryr sig.

men i helg äre fest. hehehehhe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0