can't promise tomorrow, but I promise tonight

Igår var det fredag och jag var ledig. Klev upp, käkade lite bullens med jebbo och kring ett tiden hämtade mamma mig och vi for på badhuset med Tilde. Dom badade och jag solade. Efter det tog vi en vända på stan och sen for vi hem och käkade. Då kom brorsan och dom också hit.



Efter det åkte jag förbi Hampus en stund och satt och gagga med de pojkar och flickor som var där. Kring tolv tiden åkte jag till Vanessa. Just innan vi tänkte krypa under täcket tillsammans fick vi en jävla idé. Av med sovtishan och på med strumpebyxor och mascara. En kvart senare var vi redo för ungefär vad som helst. Så vi åkte upp på dundret och var där i någon stuga och sedan åkte vi ner till stan igen. Efter inte allt för länge insåg min kropp att den egentligen inte tyckte om Jack Daniels så han blev utslängd och kroppen slog av.

Idag har jag onödig ångest. Sån där ångest man får, inte för att man gjort något speciellt, utan bara för att. För att man varit just aningen för berusad.

Om en halvtimme slutar Jesper jobbet, då blir det myskväll. Hoppas jag.
puss mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0