jag kan inte prata med dig när du tittar bort

Hej allihopa. Har inte skrivit på flera veckor, filåt. Det har hunnit vara påsk och valborg så jag kan väl berätta lite kort om det. Firade påsken tillsammans med jesper, hans mormor och morfar i deras stuga i luleå. Åt go mat, shoppade och slappade.




Och i helg var det valborg. Och som ni kanske redan vet så firade vi sandra och sarah, tidigare i veckan fyllde dom ju faktist arton. Vi var hemma hos Sarah och käkade middag och tog det allt utom lugnt. Minst femton liter vin senare begav jag och vanessa oss mot jysky för att resten av våra myndiga kompisar skulle på krogas. Hamnade på några olika ställen innan jag var tillbaks hos jyrre, där lagade vi käk, hade djupa diskussioner på balkongen och poppade lite musik. Jag och jebbo var hemma strax efter fyra. Det var faktist en rätt fin kväll.



Back to work!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0