the fight for you is all I ever known

Idag är det söndag och jag sitter hemma vid köksbordet och fryser. Det är även morsdag idag. Det hade jag helt glömt bort, så ska alldeles snart göra en nödpresent till min fina mamma. Eftersom att hon åker till Piteå på onsdag tänkte jag att hon skulle få gå på havsbads-spa't och göra något mysigt. Det är hon värd.

Till helgen är det en dag på strippen och pitecruising, så det är inte helt omöjligt att jag tar mitt pick och pack och åker dit och gör något roligt utav helgen. Lite havsbadsmys och några timmar på stan låter väl kanske inte helt fel. Men innan det måste jag göra färdigt alla miljontals skolarbeten jag har kvar, även om det inte låter så himla lockande.

Nu ska jag klippa lite frukost, jobba lite matte och pyssla ihop ett kort. Förhoppningsvis är jag sysslosatt tills jebbo slutar jobbet. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0